lördag 9 november 2013

Börja om från början

Det har varit tyst kring operakullan väldigt länge nu. Sanningen är den att jag helt enkelt inte har haft tid, men jag har också känt att jag varit i behov av att byta plattform. I våras började jag ett project att föra över alla mina inlägg från livejournal till wordpress, men efter att ha fått över de två första åren så orkade jag inte fortsätta.

För att få lite överblick över de tre bloggar som jag har använt mig av så bestämde jag mig för att börja om med operakullan på blogspot. Jag kommer nog inte att föra över innehållet från LJ, utan det här blir en ny kula.

Utformningen av bloggen kommer nog att växla en del innan jag har hittat en layout som jag trivs med.

Nu ska jag i alla fall tillbringa resten av kvällen med att se Titus från Drottningholm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar